Een korte samenvatting van mijn CV, mijn volledige CV stuur ik je graag toe.


Werkervaring/opdrachten

 

juni 2010 – heden Zelfstandig ondernemer                

Bedrijf: De Secondant, bedrijfs- en projectondersteuning

 

Een kleine greep uit de opdrachten:

 

2018-heden

Bedrijf: Recreatieschap Noord Holland

Dienst: Ondersteuning bij Wob en van Adviseur Buitenevenementen

 

2018 - heden

Bedrijf: Stichting Seniorenwens

Dienst: Organisatie Event Manager, organiseren en begeleiden van daguitstapjes voor senioren. 

 

2016-2017

Bedrijf: Boxcomplex

Dienst: Virtual Assistant, secretarieel en administratief (debiteuren- en crediteuren beheer).

 

2013 - 2018

Bedrijf: Gemeente Haarlem

Dienst: Projectassistent op de afdeling Vastgoed

Projecten: contractbeheer, erfpacht, (aanbesteding) vastgoed informatie systeem.

Ondersteuning: afdelingsbreed, administratief, secretarieel en bij Wob-verzoeken.

Organisatie: informatiebijeenkomsten voor burgers en ondernemers, training. 

 

2012 - heden

Bedrijf: Imsus B.V. te Krommenie, bureau voor interimmanagement, coaching en advies

Dienst: Persoonlijke Assistant van Ursula Schouten, directeur.

Zelfstandig verantwoordelijk voor de facturatie.

Het bijhouden van de personeelsdossiers.  

Administratieve afwerking van de interim-opdrachten.

Verantwoordelijk voor de diverse marketingacties gedurende het jaar.

Verantwoordelijk voor de agendabeheer en bijhouden van aflopende opdrachten.

Waarnemer gedurende de vakantie van Ursula Schouten.

Organisatie: jaarlijkse Imsus bijeenkomst. 


 

2010 - 2018

Bedrijf: Liesbeth's Schoonmaakbedrijf te Purmerend 

Dienst: Virtual Assistant / Efficiënt en Resultaatgericht (samen) Werken

Sparringpartner en waarnemend bij afwezigheid.

Secretariële ondersteuning: in de ruimste zin van het woord.

Personeelszaken: opmaken van arbeidsovereenkomsten, dossier                                                   

beheer, ziek- en herstelmeldingen, verlofregistratie, coördinatie werving en selectie. 

Organisatie: personeelsbijeenkomsten.

 

2010 - heden (oproepbasis)

Bedrijf: René Dijkstra Bedrijfsmakelaardij

Dienst: Virtual Assistant Efficiënt en Resultaatgericht (samen) Werken.

Uitwerken van huur- en koopovereenkomsten en personeelszaken. 

 

2011

Bedrijf: Ahold Coffee Company

Dienst: Projectassistent op de afdeling Facilitaire Zaken

Ten behoeve van de professionalisering van het facilitaire deel van de bedrijfsvoering heb ik samen met het team diverse projecten gerealiseerd. Het renoveren van de fietsenstalling en het optimaliseren van de schoonmaak in het productiebedrijf waren een van de opdrachten. Duurzaamheid speelde een prominente rol, een extra en mooie uitdaging.

 

 

Nevenfuncties:

 

september 2015 - heden 

Stichting: ZaanLinQ (voorheen Vrouwennetwerk Zaanstad Plus) 

Functie: Bestuurslid, Secretaris/PR/Communicatie

Organisatie: Verkiezing Zaanse Zakenvrouw in 2015, 2017, 2018 en 2019 in het Zaantheater. 

 

augustus 2012 – september 2014      

Organisatie: Stichting Seniorenwens 

Bestuurslid, Penningmeester / Secretaris 

Het organiseren en begeleiden van dagtrips en korte vakanties in eigen land.

 

Met veel plezier heb ik in loondienst gewerkt bij de volgende bedrijven:

 

februari 2010 – december 2011                    

Bedrijf: Woonstichting De Key

Functie: Commercieel medewerkster binnendienst Commercieel Vastgoed

Ondersteunen en assisteren van de medewerkers, waaronder:

agendabeheer, organisatorische voorbereiding van vergaderingen,      

het gehele administratieve verhuurproces, opmaken van

huurovereenkomsten, debiteurenbeheer, kwaliteit bewaking van

geregistreerde klant-, contract- en objectgegevens, sleutelbeheer,

beheer van het zoekersbestand, verstrekken van informatie aan in- en

externe (potentiële) klanten inzake aanbod, prijsstelling, oplevering  

enz., het verzorgen en coördineren van marketingcommunicatie

waaronder internet van actueel aanbod.

 

juni 2006 – januari 2010       

Bedrijf: Stadsverwarming Purmerend B.V. te Purmerend

Functie: Management Assistente

Secretariële werkzaamheden, waaronder: agendabeheer en de                                          

coördinatie van afspraken, voorbereiden en notuleren van                                                

vergaderingen (Raad van Commissarissen, Directie en Management),                              

bewaken van de voortgang van actiepunten, signaleren van knelpunten                                       

bij processen, kritische termijnen en uitgezette vragen en opdrachten,                                          

opstellen Directiebesluiten, zelfstandig beoordelen en in behandeling                                          

nemen van inkomende correspondentie, onderhouden van interne en                                           

externe contacten, organiseren van bijeenkomsten,                                                                     

leiding geven aan de receptie en verantwoordelijk voor facilitaire zaken.

 

Personeelszaken; opmaken van arbeidsovereenkomsten, dossier                                                   

beheer, ziek- en herstelmeldingen, verlofregistratie, coördinatie werving en selectie.

 

Organisatie:

juni 2006-december 2007

Secretariële ondersteuning bij de verzelfstandiging van

Stadsverwarming Purmerend B.V., aandeelhouder Gemeente Purmerend

 

2007

Organiseren Symposium ten behoeve van het afscheid van de interim directeur.

 

Huisvesting:

van februari 2009 tot en met oktober 2009

Projectleider herhuisvesting.

 

1 april 2002 – juni 2006        

Bedrijf: De Mare Makelaars te Alkmaar (aangesloten bij ERA en NVM)

Functie: Office Manager

Ondersteunen van de Makelaar/vestigingsdirecteur,

waaronder: agendabeheer, zelfstandig verzorgen van inkomende en

uitgaande correspondentie, bewaken van lopende zaken, notuleren van

vergaderingen, het voorbereiden en uitwerken van taxatierapporten,

alle voorkomende administratieve werkzaamheden m.b.t.

het aan- en verkopen en verhuur van woningen, het maken van de omzetlijsten,

eerste aanspreekpunt voor cliënten (ontvangst, adviseren en informeren),

woningaanbod verzorgen, werven van nieuwe cliënten en het coördineren

van de openhuizen route. Wanneer nodig deed ik bezichtigingen.

Verantwoordelijk voor facilitaire zaken.